Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

De Nieuwste Afleveringen Van Ik Vertrek

Ik Vertrek: Hoe gaat het met onze emigranten na hun avontuur?

De nieuwste afleveringen van Ik Vertrek

In de nieuwste aflevering van Ik Vertrek, die op 27 februari 2024 wordt uitgezonden, volgen we de droom van Mark en Michèle. Daarnaast wordt het verhaal van Sven en Tamara verteld, die aan de oostkust een villa hebben gekocht. Ook Jana en Trudy maken een nieuw avontuur mee in een kasteel.

Familie Lemmers en familie Mentink

In een eerdere aflevering werd het verhaal van familie Lemmers gevolgd. Hoe gaat het nu met hun emigratie? En hoe staat het met het chateau van familie Mentink?

Stem af op Ik Vertrek op dinsdag 27 februari 2030 uur op NPO 1 om het te weten te komen, of kijk vooraf op NPO.


Komentar